Assalamualaikum

Assalamualaikum w.b.t.

Selamat datang ke blog Mummy, "Dapur Omak Den". Mummy seorang suri rumah tangga sepenuh masa, seorang Isteri dan Mummy kepada 5 cahaya mata, Nur Ainna, Muhammad Iman, Muhammad Irfan, Muhammad Adam & Muhammad Imran.

Mummy suka memasak, memandangkan anak-anak Mummy yang suka makan. Bila tengok anak-anak ni berselera makan, Mummy pun tak rasa penat memasak makanan kegemaran mereka.

Selain dari menjaga hal ehwal rumah tangga, Mummy juga membantu suami dalam urusan penternakan dan pertanian. So, sambil-sambil santai di blog Dapur Omak Den, rajin-rajin lah singgah ke blog Ladang Biri - Biri Omak Den pula, http://www.biri2omakden.blogspot.com/

Thursday 9 October 2014

Im back!!

Assalamualaikum wbt.

Ya Allah. Lama sungguh mmy tak menulis di blog dapur omak den ini. Ada nak hampir setahun kan. Mmy mohon beribu ampun dan maaf atas itu. Macam2 berlaku dalam tempoh itu. Membuatkan hari2 mmy penuh dengan aktiviti. Jadi tak sempat nak update blog ni. Ada juga comment2 dr visitors yang tidak berjawab. Mohom beribu kemaafan.

Aktiviti masak memasak berjalan seperti biada. Ye lah, mmy ni kan suri rumah sepenuh masa. Memamg memasak je hari2. Tapi, tak sempat nak post ke blog. In shaa Allah, akan mmy mula menulis semula. Mmy rindu sangat2 menulis. Dapat luahkan perasaan melalui penulisan.

Ok lah. Mmy tak boleh lama2 ni. Kain baju melambak2 perlu dilipat. Jumpa di entry yang akan datang ye. Wasalam

No comments:

Post a Comment